Η συντήρηση σε ανελκυστήρες – ασανσέρ και αναβατόρια είναι μια εξαιρετικά σημαντική διαδικασία που πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένους μηχανικούς με εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία. Η συντήρηση κάθε ανελκυστήρα αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη και κυρίως ασφαλή λειτουργία του καθώς και τη διατήρηση συνολικά της εγκατάστασης στο βέλτιστο λειτουργικό επίπεδο.
Με την τακτική και το βασικότερο σωστή συντήρηση και τεχνική υποστήριξη εξασφαλίζεται η καλύτερη και ασφαλέστερη λειτουργία του κάθε ασανσέρ σε μηνιαία βάση και εξαλείφονται επίσης βλάβες και ανεπανόρθωτες φθορές οι οποίες μπορεί να δημιουργήσουν μεγάλα προβλήματα δυσκολεύοντας και θέτοντας σε κίνδυνο την χρήση του εκάστοτε ανελκυστήρα. Να σημειώσουμε επίσης πως η τακτική συντήρηση του ανελκυστήρα είναι υποχρεωτική και από το νόμο.
Αρχικά αυτό που βλέπει ένας ένοικος μετά την τακτική συντήρηση από το συνεργείο του ανελκυστήρα είναι ένα ενημερωτικό σημείωμα με την ημερομηνία και ώρα που επισκέφτηκαν την οικοδομή. Αλλά μην σας ξεγελάει. Το σημείωμα είναι περισσότερο εξυπηρέτηση για τους πελάτες. Μπορεί κάποιες φορές να χαθεί, να σκιστεί ή να παραπέσει. Τονίζουμε ότι δεν είναι επίσημο έγγραφο. Αυτό που πρέπει να τσεκάρει ένας διαχειριστής ή οποιοσδήποτε έχει απορία είναι το επίσημο βιβλιάριο του ανελκυστήρα. Βρίσκεται στο χώρο του μηχανοστασίου και ανήκει στην οικοδομή. Υπάρχει μόνιμα εκεί και υπογράφεται κάθε μήνα από τον συντηρητή ως διαπιστευτήριο για την καλή λειτουργία και την επίσκεψη του συνεργείου.
Αναρωτήσου λειτουργούν όλα καλά? Θα μπορούσε να είχε διορθωθεί κάτι. Φυσικά και δεν σημαίνει ότι σε μία συντήρηση θα φανούν όλα. Μπορεί να υπάρξουν ζητήματα που δεν θα εμφανιστούν κατά την διάρκεια της επίσκεψης του συνεργείου. Αν βρίσκεσαι εκεί την ώρα της συντήρησης και έχεις εντοπίσει κάτι θα ήταν καλό να το αναφέρεις στον αρμόδιο τεχνικό για να υπάρχει ομαλή συνεργασία και να προβλεφθούν τυχόν προβλήματα. Γενικώς να κοιτάς μικρές λεπτομέρειες καθώς ο ένοικος είναι αυτός που χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το ασανσέρ.
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο θέμα με το ασανσέρ κάλο είναι να αναφέρεται στην οικοδομή. Σοβαρά ζητήματα καταγράφονται και στο βιβλιάριο συντήρησης. Ασφαλές είναι να ακούμε τους τεχνικούς που αναλαμβάνουν την διαδικασία συντήρησης του ανελκυστήρα μας ακόμα και αν δεν είμαστε αρμόδιοι για ανάληψη αποφάσεων στην πολυκατοικία. Μπορούμε όμως να ενημερώνουμε τον εκάστοτε διαχειριστή. Η συνεργασία πάντα διευκολύνει το συνεργείο να αντιμετωπίσει προβλήματα λειτουργίας.
Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσες φορές την ημέρα χρησιμοποιείς τον ανελκυστήρα; Η Συντήρηση είναι απαραίτητη γιατί ο ανελκυστήρας είναι ένα μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιείται καθημερινά από πάρα πολλούς ανθρώπους. Καλό είναι και οι επιβάτες να χρησιμοποιούν με ασφάλεια το μέσω αυτό . Να τηρούν τους κανόνες ασφαλείας και να συμμορφώνονται στις οδηγίες των συντηρητών.
Με λίγο χιούμορ χρησιμοποιούμε αυτή την γνωστή ελληνική φράση για να σας δείξουμε ότι είναι καλό να ρωτάτε και να μαθαίνετε πράγματα για το συνεργείο που έχει αναλάβει να συντηρεί τον ανελκυστήρα σας. Ρωτήστε στοιχεία για την εταιρία, ψάξτε τους στο διαδίκτυο και κοιτάξτε ότι το βιβλιάριο συντήρησης έχει σφραγίδα συντηρητή. Να είστε σίγουροι ότι τηρούν το νομικό πλαίσιο που απαιτεί ο νόμος για να ασκεί κάποιος αυτό το επάγγελμα, ώστε να είστε και εσείς σίγουροι ότι έχετε ένα πιστοποιημένο συνεργείο.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την συντήρηση του ανελκυστήρα σας επικοινωνήστε μαζί μας